Toiminnan linjaukset, arvot ja siitä johdetut toimintaperiaatteet

Toiminnan linjaukset

Tästä osiosta löydät elokuussa 2018 hyväksytyt PuMa-Volleyn toiminnan linjaukset

PuMa-Volley on maan parhaimmistoon kuuluva laatuseura, joka

• Tekee ansiokasta juniorityötä lentisliikkarista A-junioreihin
  • Tarjoaa nuorille haastavia kehityspolkuja lentopallon kilpailutoimintaan huippulentopalloon asti
  • Tarjoaa harrastuspolkuja elinikäiseen terveelliseen elämäntapaan.

Tervetuloa tutustumaan PuMa Volleyhin pintaa syvemmältä!

Toiminnan arvot ja siitä johdetut toimintaperiaatteet

Kaikki pelaa

Tarjoamme monipuolisen ja urheilullista elämäntapaa tartuttavan harrastuksen. Nuorisotoimintamme on kasvatuksellista ja synnyttää joukkuepelaajia.

Laadukas ja kehittyvä valmentaminen

Toimintamme perustana on laadukas valmentaminen. Luomme yksittäisille pelaajille ja koko joukkueille kehittymisen ja edistymisen toimintaympäristön.

Osallistumismahdollisuudet ja yhteisöllisyys

Teemme yhdessä ja toimimme avoimesti ja rakentavasti. Korostamme vastuullisuutta ja oikeudenmukaisuutta. Painotamme nuorisotoiminnassa yhteistyötä kotien kanssa.

Positiivisuus ja ilo

Tarjoamme kaiken ikäisille positiivisia kokemuksia lentopalloharrastuksen ja kilpailun parissa. Toimintamme on hauskaa ja motivoivaa sekä pelaajille että vanhemmille.

Pääkaupunkiseudun lentopallon hyväksi

PuMa-Volley on hyvä ja luotettava yhteistyökumppani. Seura vaikuttaa ja toimii yhteistyössä alueen toimijoiden kanssa lentopalloharrastuksen edistämiseksi.

Noudatamme laatuseurakriteereitä, joiden keskiössä on pelaajan kehittyminen.