Julkaistu: 20.02.2020 00.00

Valmentajaksi

Kiinnostaako toimia valmentajana tai apuvalmentajana PuMassa?

Meillä on seurassa n. 57 valmentajaa, hyvä henki ja yhteistyö valmentajien kesken. Valmentajilla on toimiva sijaistusjärjestelmä ja osaamista löytyy seuran sisältä vetää teemaharjoitteita, leirejä mm. Virginie de Carnen johdolla.

Valmentajille ei makseta palkkioita, mutta seura maksaa valmentajien kouluttautumisen Lentopalloliiton kursseilla. Valmentajat ovat oikeutettuja matkakorvauksiin seuran taloussäännön määräämällä tavalla.

Nuoret tarvitsevat kipeästi lisää ohjaajia. Tavoitteemme on lisätä ryhmiä, saada ryhmäkoot tarpeeksi pieniksi ja taitotason mukaisiksi ja kuitenkin tarjota kullekin ryhmälle 2-3 valmentajan muodostaman tiimin ohjaus. Tähän kaikkeen tarvitsemme sinua!

Jos olet kiinnostunut tai haluat lisätietoja, ota reilusti yhteyttä valmennusvastaava Jouni Lindiin jouni.lind@saunalahti.fi p. 050 521 3305.